AKÝM spôsobom mám ROZPRÁVAŤ na svojho psíka, ABY mi aj ROZUMEL ?

03.07.2016 12:52

AKO MYSLÍ PES

 

1-dňový SEMINÁR -6. augusta 2016 v Bratislave

s lektorom RUDOLFOM DESENSKÝM –praktikom v obore psychológia psov

Akým spôsobom mám rozprávať na svojho psíka, aby ma počúval ?

Akým spôsobom mám rozprávať na svojho psíka, aby mi aj rozumel ?

Akým spôsobom mám rozprávať na svojho psíka, aby ma bral vážne ?...

 

Možno vás napadlo, že je to zaujímavé. A chcete sa dozvedieť viac?

 

Tak ste tu správne. Vstúpte do sveta psov s Rudym Desenským a pýtajte sa všetko, čo chcete vedieť.

Príďte na seminár a spoznajte „Ako myslí pes“  SEM:

 

Miesto konania:  hotel TURIST, Ondavská 5, 821 08 Bratislava

Cena:  35 € (v cene je zahrnutý obed)

Počet miest obmedzený: 25 ľudí (psíkovia samozrejme s vami)

 

Termín:   v SOBOTU -6. augusta 2016 ( od 10 – 17h ) 

Uzávierka:   1.augusta 2016    

Prihlášky TU:  prihlaška  Prosím: KLIKNI a VYPLŇ a ULOŽ a ODOŠLI na  pessympatak@gmail.com

BONUS: dobrá kávička a osviežujúci čaj a niečo sladké k tomu :)

               A ešte pre psíkov:  zabezpečujeme čerstvú vodu, sáčky na ich exkrementy a výbeh cez  

               prestávky.

 

Poznámka: v hoteli na recepcii je možnosť zakúpiť si vodu pre seba alebo doniesť so sebou

 

Platba:  bankovým prevodom - bankové spojenie:

VÚB, SK0902000000002791993756, VS vaše telefónne číslo. Do správy pre prijímateľa napíšte svoje meno a priezvisko. Účastník  sa zaslaním prihlášky zaväzuje uhradiť poplatok za seminár aj v prípade, ak sa na seminári z akýchkoľvek dôvodov nezúčastní.

Účastník tiež zaslaním prihlášky vyjadruje svoj súhlas so zverejnením fotografií a videí zo seminára na propagačné účely nášho občianskeho združenia.

POZOR!!!

Neuhradené prihlášky nebudú akceptované                                                                                                                    

TEŠÍME sa NA VÁS :)