KEBY náhodou niekto NEVEDEL..

19.02.2016 23:44

KEBY náhodou niekto NEVEDEL...

 

Dostala som darček od priateľky. Len tak, aby som sa potešila. A veruže potešila, veľmi potešila. 

Chcete vedieť? O chviľočku prezradím. A spravil mi takú radosť, že vo mne padlo rozhodnutie 

s ráznym BUM.

 

Podelím sa s vami, nech tá radosť narastá. Veď čo je krajšie ako šteklenie na duši :) ?

Šteklenie na duši viacerých priateľov.

 

Obrázkový stolový kalendár s menami psov na rok 2016. Každý týždeň keď si obrátim stránku 

sa na mňa bude pozerať iný psík. Paráda, toľko psích príbehov. 

 

Môžete oslavovať a urobiť deň krajším. Pre seba i svojho psíka.

 

Ako povedal macko Pu: Dnes je dnes. Môj najobľúbenejší deň :) . 

 

 

 

KALENDÁR PSÍCH MIEN   19.2. - 25.2.2016

 piatok           19.2.  Velur, Arbis

 sobota           20.2.  Baf, Hanibal

 nedeľa           21.2.  Atóm, Happy

 pondelok         22.2.  Elza

 utorok           23.2.  Kikina, Jonášik

 streda            24.2.  Sammy

 štvrtok           25.2.  Golem

 

... A budeme pokračovať, po celý rok. Týždeň po týždni. 

Nech každý deň je pre vás najobľúbenejší deň :)